MAT!! =D

Denna vecka kommer nog bli en bra mat vecka.. =)
haha! Kände de redan i Söndags när ja satt o skrev ner veckans matlista..;P haha! Bara massa gott, från min vv kokbok..=)
Bilder kommer säkert.. haha förutom idag.. lägger ju alltid fisk på Måndagar.. haha för att de inte är någe gott överhuvud taget och för då har men den klar lixom..;P haha o idag var de extra tråkigt, för ja fick äta skiten själv..
Tobbe är barnvakt..! Min sötis! ♥

Satt nyss o kikade på Leila bakar.. o man dör ju av ALLT hon gör.. fick snabbt lite insperation, o kände att jag kanske skulle ta o röra ihop någe.. men så hittade ja någe bra på tv.n haha så ja tappade tråden helt..

Älskar ju kokböcker, och har endel, men inte en ända av Leila.. trist!!! Kanske ska önska mig de tills ja fyller..=)

Leila bakar... (INTE lagar mat) haha
O så önskar jag mig en liten glassmaskin.. (En liten blå sak, som kostar ca 500) hahahaha!!!

Kommer säkert kasta in lite saker jag önskar mig till ja fyller.. haha!! HATAR när folk frågar vad jag önskar mig..
Känns lite lättare att skriva här istället..=)
Har bestämt mig att ja inte ska önska mig en enda pryl till huset.. =) hehe.. BARA till mej.. allt jag har gått miste om de senaste halvåret..=) haha!!

Nä, klämma en apelsin o kika på Halv 8 hos mej!!
hahaha!!
Mycket mat i detta inlägg!

Puss på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0