Godmorgon!

Träffade upp Åsa efter jobbet, och de blev en vända på gymmet.. Men vi hade mer att prata om än att ge där..;P
Men vadå.. vi var ju där allafall..=)
Sen knatade vi hem till henne och satt där o flammsa..=)
Efter ett tag så plockade Tobbe upp mig och vi åkte hem till pappa, för lite middag.. De bjöds på Tacos..=) Tror att de blev en lyckad Onsdag..=) ♥

Idag då?
Tobbe åkte nyss till Stockholm på kurs.. men denna gång åker han imellan.. så han kommer hem senare ikväll..
och jag fick en hel hög med filmer som jag måste se tills imorgon.. haha dom skulle visst in då..=)
Så de går nog ingen nöd på mej ikväll..=)

Slänger väl mig i soffan så fort ja kommer hem=P

Nä.. men om man skulle ta o käka lite frulle kanske..=)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0