För 12 år sen hade jag dött...

Ja, ni som känner mig vet ju att jag var lite lätt besatt av Hanson när jag var yngre.. haha eller ja typ hel mitt liv...
hahaha!! Ja vet att när ja började träffa Tobbe tyckte jag att då var de dax att pocka ner de sista bilderna på väggarna.. hahaha!!! =P


Men hur de än är.. så har jag ju ändå lagt ner hur många år som helst, Stått utanför Café Opera en hel dag, för att komma in o lyssna på typ 6 låtar, varje krona ja ägde ja jag på tidningar, tröjjor, dc-skivor, filmer, smycken, bilder.. m.m  så hur ska man bara kunna släppa..;P haha
Så ibland så brukar ja lyssna på deras låter och bli lite nostalgisk..=)
Så ja sökte på dom på Spotify, och såg att dom hade gjort en ny skiva.. haha fan va kul..=)

Mmm, till saken nu då.. de var ju de att dom hade en låt som heter Me, Myself & I...=) haha hade de vart för 12 år sen så hade jag fan dött 1000 gånger om..;P

Lycka!! =)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0