7/5-2012

Jaha, då har jag lyckats igen då.. haha glömt min mobil hemma. haha.. satte den på laddning ett tag innan jag åkte, samtidigt som jag tänkte att nu kommer jag nog glömma den.. haha.. o ja.. när jag kom till jobbet kom jag på att jag hade den kvar hemma.. aja!
Asså idag fick jag tokspel på bilen..
Jag skulle tanka innan jobbet tänkte ja.. för ja typ åkte på ångorna.. ;P Men vafaaan vad svårt de ska vara att få upp de fucking jävla tanklocket då.. Stod säkert 5 min innan jag fick upp de..  piss bil..

Igår så såg vi filmen The girl whit the dragontattoo.

Asså. dom hade ju inte ändrat någonting från orginalet.. haha fyfan va töntigt de var... Nä.. inga höga betyg från min sida.
Män som hatar kvinnor är 1000 gånger bättre!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0