SANDRA= Den starka och den svaga!

Känner hur paniken börjar krypa över mig....=/ haha! sådan jävla tönt jag är..=P Tycker verkligen att de är super läskigt de här. men vafan.. de finns väl INGEN som ha börjat på 120 till en början... Nä.. så hur ska ja kunna göra de???
jag kan ju inte jämföra mig med någon som har jobbat med det i 7 terminer.. De kommer gå bra! De finns ingen som har några höga krav på mig själv.. de är ju JAG som sätter mina mål.. tillsammans med mina kunder!! såja!!
Nu så!
Ska ringa chefen igen.. haha de var lite oklarheter i papprena ja ska fylla i.. =P

Nä.. med tuffa till sig lite igen då.. hitta den där coolingen o ställa sig o kirra lite kyckling!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0