Fredag.. Härliga Fredag!!!

Jaha.. Ni fattar inte hur skönt jag tycker det är med Fredag.. och jag ska värkligen bara vara idag.
Tanken var att de skulle bli en vända till Ikea, men Johanna fick jobb, o sitta till Ikea själv de känns inge vidare kul.
Och andra sidan kände ja att de gjorde inte jätte mkt, eftersom jag typ inte kunde handla någonting annat än klädstången.. och hur kul är de att gå på Ikea och inte kunna handla med sig massa skit hem??!

Så ja passar på att uträtta lite ärenden i stan, tänkte även kolla om de finns någon stång här i stan.. handla lite födesedags presenter till Elin.. stora tjejen nästa helg. (Plus att jag fick äran att handla till Elin från morfar..=P hahaha!) Tycker hon behöver annat än presentkort ibland.. =P
Lite godis kanske jag ska ta o köpa hem, Tobbe skulle ju iväg ikväll.. så då tänkte jag nog krypa ner i soffan antingen kolla en film eller så blir de väl let´s dance..

Behöver plocka lite hemma, kanske kan slipa lite på de sista i hallen.. tanken var att vi skulle börja måla i helgen.. Sååå skönt att få bort allt slipdamm o skit som lägger sig precis överallt... =)

Nä.. men lite pappersjobb då.. (Man har visst de även om man jobbar på dagis)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0