De går upp o de går ner... de går hit och de går dit...

Hahaha!! ja.. nu känns allt kanon bra igen.. haha! ringde min nya chef.. haha o pratade med henne... och nu känns de bra igen. =D
Glömde säga.. haha imorse, när ja åkte till jobbet, så såg ja den jävla katt jäveln som bet Saga i tassen.. fyfan.. hade han setat på vägen hade ja utan tvekan bara råkat inte sätt honom...

Tips till alla kattägare! Jag har bytt ut min kattsand mot kattpellets.. (som även går till gnagare) Dels så luktar de ingenting.. och så går de inte åt lika mkt eftersom man behöver inte ta bort de såfort dom kissar. och eftersom ja helatiden nös varje gång jag gjorde rent.. (eftersom sanden dammande så mkt) så är de här 1000 gånger bättre mot oss "partikel känsliga" haha! =D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0