Bygga lite..

Med en såg, en underdel till ett gamalt symaskinsbor, en skruvmejsel, 16 skruvar, en lååång bräda, och lite färg.. ;)
De kommer man långt på..


Var hos min faster för några helger sen.. och hon hade ett sååå grymt fint sideboard från IKEA. Fullproppat med massa ljus, o små söta prylar.. Helt i min smak.. ja konstaterade att ja vill oxå ha.. o att de skulle vara såå snyggt i sovrummet.
Men o andra sidan vill ja inte ha för mkt IKEA prylar.
Så har de stått en symaskinsbord på verandan på baksidan.. men en marmorskiva på.. skit ful o as tråkig.. men efter lite funderingar, o planeringar så tog ja tag i de.. såga till.. o fixa..


Nemen...=) Kanon bra ju.. Med lite hjälp av Tobbe ska ja nog lyckas få upp de där i sovrummet med..
Lite piffpiff.. o så är de klart.. Fan vad jag är bra asså..=)


Står o försöker laga lite mat.. kycklingklubbor idag.. men va trist.. vad ska de va till de då..??? Pasta?? Tråkigt!!! Ris???? Tråkigt!!! Potatis??? Tråkigt!!! Bulgur??? Tråkigt!!!  Jag nöjer mig med bara sallad till.. Men vafan de blir ju inte han mätt på.... aja!!! ja kirrar lite bulgur till Tobbe.. så käkar ja kyckling o sallad.. Kycklingsallad...!! haha!! =P

Ha de!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0