=)

Så sjukt trött efter gårdagen "festligheter".. ojoj.. hur ska ja orka med ikväll då??
Nä, men de kommer nog inte bli så sent ikväll känner jag.
Imorgon blir de till att slita.. ska ju först kolla kissen.. sen får vi se.. har ja kisse med mig så blir de att instalera honom i sitt nya hem och tillsammans med Isak. Och så MÅSTE jag skrapa bort tapeten på garderoben och måla den.. SKA ju helst vara klart iallafal första strykningen...
Men kommer jag hem med en liten 12 veckort dunboll vet ja ju att jag kommer krypa runt på köksgolvet tillsammans med honom..;P

Hehe, nä.. inte ta ut någe i förtid.. De var lite saker ja tänkte "pruta" på.. får se om tanten är villig på de..=)
Måste ju hämta ut pengar oxå.. aja.. får väl bli imorgon de då..

Ha de!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0