20 Juni!

Grattis på min födelsedag♥ Tack så jätte mycket!!!
 
Haha, ja här sitter jag hemma själv på min födelsedag o har ont i ögonen. ;P
Aja, måste åka in o handla till på Fredag, och så ska jag hämta ut saker på apoteket.
 
Här lite saker jag måste fixa här hemma oxå, ska försöka hinna måla en vända på garderoben uppe i sovrummet, och så ska jag ringa till Strömsholm, (lite oklarheter kring fakturan vi fick efter Saga)
O en annan sak, vi trodde ju inte att hennes försäkring skulle gälla eftersom vi inte hade livförsäkring. (En tilläggsförsäkring som innebär att man får pengar om hon dör)
Men igår när fakturan kom på 3000.. som de hamnade på.. så behövde vi bara betala halv.. Agria stod för 1500.
Riktigt bra ändå.
De som var dyrt var inte behandlingen utan att dem tig imot henne på en jour tid.. (en röd dag)
aja, skit samma..
 
Isak börjar att acceptera vår nya familjemedlem..=)
aningen hårt, men de lär sig väl..=)
 
Nä, men om man skulle ta tag i sig själv lite..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0