Hej Måndag!!

Igår, Inte på humör.. Idag.. på strålande humör!! =D
Glad o grymt med energi..=)
Skulle kunna göra hur mkt som helst idag..=) Sådana dagar ska man ta tillvara på...
Rätt som de är så vill man bara försvinna bort.. långt bort..! Typ som igår..!! Blää!!

Var på gymmet idag körde lite kondition, och sen kom de några med våger o skit.. ja ni vet sådana som väger, mäter muskelmassan, vätska i kroppen, "magfett" ja skit intressant.
jag fick fan en chock.. En chock åt de grymt posetiva hållet.. asså shit va glad ja blev.. att allt slit på gymmet ger lite resultat..
jag hade en grymt hög muskelmassa i kroppen.. (Ja, låt mig få skryta!!)
fettmassa i magen.. asså inte den som är lite mjuk ovanför jeansen.. utan det faliga fettet som sitter mellan tarmarna.. mellan 2-12 så är de normalt.. (Ju lägre ju bättre, 0-1 var undervikt) jag låg på 4..=P NÖJD!!

Så känner mig såå jävla taggad till nästa möte.. nu jävlar ska ja köra..=)
och om någon vecka är de tillreckligt ljust ute så kan ja börja ge mig ut i power walka/ löpa efter jobbet.. bara de inte är för halt..


Nä, men fortsätta planera lite här hemma.. =) så jälka mysigt att planera o fundera.. är grymt sugen på att fixa en liten "myshörna" på övervåningen.. Skulle vilja ha den mot fönstret i "allrummet" så grymt fin utsikt därifrån.


Även så planerar vi lite färger till hallen... men guuud va svårt de är att bestämma sig..
Vill ju knappast måla allt vitt.. ja lite vitt kommer de bli.. men de måste ju även vara lite "gammal känsla" över de hela.. för mkt vita väggar blir opersonligt och sterilt..

Nä.. men ha de!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0