Torsdag mitt på dagen=)=)

Även denna månad bli rätt fattig..;P
haha!
ja inge vidare kul.. men fan fint bor vi..=P fast o andra sidan så har ja lagt undan 3500 kr på ett sparkonto.. bara för att ja till våren ska kunna handla lite till trädgården.. plus att de är så många som fyller år i mars o april.. då vill man ju handla lite till dess oxå.. Så då får man leva fattigt i januari o februari..

Tobbe fyller ju 25 i mars mä, då kommer de ju att gå åt lite pengar..=) Fan vad ja längtar tills ja får ge min present.. =P haha!! (vet att han läser min blogg imellanåt, så ja kan ju inte avslöja för mkt..) haha!

Tänkte åka ner o träna efter jobbet, och sen blir de hem o kika på film.. var sååå grymt länge sen vi såg någon film.. de har bara inte blivit av.. har haft mkt annat att göra..
Denna helg och nästa helg är så gått som fullbokade..! aja! så får de bli då!!! =D

Ja o Sandra har idag redan planerat AW med jobbet.. haha! den 27 April.. haha!!! (Planeringsdag)
eftersom ja vill försöka gå ner de sista kg, så måste ja planera in i min "matkalender" festligheter, med mat.. alkohol o fika.. =P De funkar fint... 

Nä.. men jobba lite då! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0