Ett erkännande!!!

Mmm, kan erkänna.. ja har vart deppig..! Mått dåligt på riktigt!! 
 
Tror att de dels är för att ja vart en bortskämmd skitunge som har kunnat göra precis vad ja vill hela tiden.
När vi köpte huset så har ja absolut INTE kunnat göra precis vad ja vill..Ja har inte haft någe pengar, de har vart kallt.. ja har fryst.. vi var tvugna att gå ut o hämta ved för att de skulle bli varmt, jag har inte haft badkar på 5 månader... Måste ja få ångest för att ja inte har tränat ordentligt på 4 månader.. De har fått mig o känna mig fulast o tjockast i hela världen.. men vafan ja har ju vart förkyld sen november...
 Men so??
Måste man shoppa skit för att ha kul?? Måste man springa på stan o fika för att ha trevligt??
Måste man göra av med 8000 på ingenting för att de ska betyda någe?? Måste man vara så jävla bekväm?? 
Skulle inte tro de!!! de är ju fan nyttigt för mig de här..
Har sakta men säkert börja tycka att livet inte suger längre.. 

Ja kommer ju inte behöva flytta in på äldreboende bara för att ja fyller 25.. haha!!
Nä...!!
Ändring på de här fan!!

En glad Sandra är en snygg Sandra..=P hehe!!

Man måste inte bli helylle bara för att man köpt hus på landet.. haaha! De är ju fan Rock ´n Roll o bära ved o plantera blommorna..=)

Ska boka tid hos Sali denna vecka med..! Pallar inte med denna mormors frilla.. =*

Från o med vecka 9 blir ja en ny!!! vingarna lyfter mig när de är tungt!!!!
Puss o gonatt!!!!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0