=)

                                                     Godmorgon!
Jag bli fortfarande helt tagen av naturen hemma hos mej, när de är minusgrader, snö och solen precis har gått upp..
De glittrar i vitt o guld och rosa överallt...
Har näsatn svårt att konsentrera mig på bilkörningen för ja måste titta på allt.. =)




•Skönt med sovmorgon.. man hinner fixa lite på morgonen när man börjar halv nio.. Imorse så målade ja sista vändan på hyllan till badrummet.. så när ja kommer hem så är de bara att lassa på allting igen.. ska försöka få de att se lite trevligare ut än innan. =P hehe!!!•

på lunchrasten idag tänkte ja väl även försöka ta mig till apoteket och hämta ut mina mediciner så ja har de klart med.

Nä, men hörs lite senare!
Puss på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0