5 December och snökaos!!

Planen idag var att jag skulle ta mig till stan och börja med julklappsinköpen.
O lite annat som vi behövde handla hem.
Men man kan ju bokstavligt talat säga att jag är insnöad..=P De lixom blåser upp vallar mot dörren så de är i stort sätt omöjligt att ta sig ut..
Men fm fick bli att skotta snö.. Kan ju säga tt jag är mer än tacksam att vi inte bor i Hållsta just nu..
Dessa kanske ca 4-5 meter fram till brevlådan är precis lagom att skotta.
Men när ja skulle ta bilen så har de lixom snöat igen allt som dom kom o plogade imorse så de är väl allafall närmare 2 dec. med snö..
Vilket resulterade i att jag kom kankse tio meter med bilen innan den var helt igen snöad.
De yrde så mycket att jag inte såg vart vägen gick.. Skiiiiit läskitgt!!!
Så jag beslutade mig för att glatt backa tillbaka o gå in i värmen igen.
Kändes bara dumt att ge sig ut i detta väder bara för att jag VILL ner o shoppa..
Stan finns ju kvar o bebben värkar intre ha så brottom ut.. så ja hinner nog fixa julklapparna till helgen.
De kanske tillomed är lite mer kontrolerande väder imorgon.
 
Så ja kröp ner i soffan med en kopp varm choklad o slår på en film istället.
Undra hur dom har de ute i Lundby Axelborgs Storskola..=P
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0