Fredagen den 13.de

Okey, Skönt att denna vecka är över.. jag sa förra helgen att jag inte hade någe planerat denna vecka.. men de har vart en jobbig vecka.. mkt sena kvällar med me&i.. Igår hade jag ordersystems genomgång. Kan tycka att de är lite väl jobbigt att sitta o gå igenom ett helt ordersysten kl 22.00.. hur ska man komma ihåg allt.. ;P haha!
Tur jag har folk runt mig jag kan fråga..... För de lär jag fä göra.  ;P

Idag så ska Saga kastreras, tur att man har familj som kan ställa upp o köra.. blev lite hastigt inpå bokningen, så jag frågade Kalle om han kunde köra Saga till dhurkliniken.. och de gick ju kalas bra.. haha! Han fick långa listan på allt han var tvungen att göra innan han kunde lämna huset.. =P haha!
Så jag ska hämta lilla kissen efter jobbet, och sen bara ha en lugn kväll med honom. har han tur får han lite godis till kvällen.. =P

Igår när jag var ute en vända i trädgården, så flög de en svan precis över huset. (Vi har en gäng svanar som bor nere på åkern) och tror nog aldrig jag har sätt en svan flyga..=) speciellt inte så nära.. rätt pampit faktist..
Nä, men duka fram lite frukost till alla barn.

Puss o kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0