Forfarande Söndag!

Ja, men då var ÄNTLIGEN hallen färdigskrapad, och igenom torkad.. Vi har iallafall konstaterat att vi inte vill göra om de.. ;P Men JÄVLAR vad bra de blev.
Tobbe håller nu på att maskerar och jag står och fixar käk.. medans jag går och torkar ett gult damm på allt som går.. (De har blivit lixom som ett gult dammlager över hela huset, efter färgen) Sen blir de att måla hela kvällen lång. =D

När vi skaffade katterna så ville jag nog helst ha dom som inne katter.. men de är nog igentligen inte så snällt mot katten..
Så här ser två välmående kissar ut som vart ute o lekt halva dagen..=) ♥
 Isak håller fan på att bli en jätte!!!! ♥

♥Mina fina!!!!

 Tss!!

Nä.. men återgå till baconet då=P


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0