=D

                                   ♥Grattis Finaste Johanna!♥
Hej alla vänner en måndag!
Blev lite ändrade planer idag.. Skulle träffa Johanna.. Men de får bli på Onsdag istället.. =D



Tobbe jobbar sent ikväll.
Så jag sitter o moffar i mej köttbullar o pasta.. och tittar på Disney xd.. haha! Mysigt!

Fick även mitt "start mail" från me&i.. haha fyyyfan vad mkt de var.. haha!! En as fet "handbok" som jag behöver skriva ut. och MASSOR med matrial för att vara den "perfekta" säljaren. =) Hittade tillomed ett papper där de står precis vad du ska säga till en värdinna, när du ringer.. haha! såå jävla perfekt för mig..=)
Kollade igenom de mesta.. men Tobbe ska få hjälpa mig att ladda ner orderprogramet. så jag kan beställa kläderna till er..=)
Men kännde att de kommer nog vara supersvårt att sitta o läsa sig till att bli ett proffs.. så ja tog kontakt med en annan säljare.. (Hon är redan proffs=) ska träffas lite innan jag börjar med mina visningar. Kommer bli kanon!

Har även hunnit med att måla taket yttligare en vända. de är sååå sjukt jävla snyggt.
Gud vad ja längtar till jag får piffpiffa i hallen.. dit med den lilla soffan jag fick av Johanna, som ska slipas lite och sen målas.

Nä.. men fixa lite av de sista..
Puss på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0