Sandras inpulsiva JAG

Mmm.. De kom fram idag.. tog som sakt en promenad till jobbet, o gick så klart igenom gamla stan..
o såg att "min" butik hade 20% på hela butiken.. =) Gööött!!
Tänkte direkt på tårt/kakfatet som ja tittat på.. (Som är i samma serie som mina vispskålar)

Så på min lunch rast så knatade ja i rask takt hem, och hämtade cykel o pengar, samtidigt som ja tänkte att varför gick ja så fort.. så frisk var ja fan inte..  PUST, PUST!!.. när ja kom till butiken så öppnade den kl 14.00 annars brukar den öppna kl 12.. =/ jaha!! Suck.. då fick ja åka tillbaka till jobbet, men först in på hemköp..
När ja väl slutade så tänkte ja att nu kan ja ta vägen förbi gamla stan igen.. men då.. satt de en lapp på dörren.. STÄNGT pga sjukdom=(( Määä!! Precis då kom ja på att ja hade glömt maten i kylen på jobbet.. BHHAAAAAAA!!! De här suger ju.
Så de var bara att cykla tillbaka o hämta påsen.. o någe kakfat blev de inte heller.. De var nog inte meningen att ja skulle ha någe.
Får önska mig de av någon snäll en i inflynnings present..;) haha!!

Puss!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0