Inte en helg som alla andra..

Igår skrev ja på min FB status.. en fråga om vad folk hade för sig..
Fick alla möjliga svar.. promenad.. stan.. festa.. familjemiddag.. ja ni vet.. så där som de brukar kunna vara en vanlig Lördag..
För mig o Tobbe blev de inte en vanlig Lördag..
Tobbe åkte som vanligt o tränade, o ja var hemma o plockade, när hans telefon ringde..
De var mäklaren till huset vi har budat på hela veckan..
Han berättade att den andra budgivaren hade hoppat av och att säljaren var nöjd med oss och med budet..
Där någonstans i samtalet så försvann min konsentation och ja hörde hälften av vad han sa..
Vi blev husägare!!
Tobbe ringde upp när han kom hem o tid för på skrivning bokades..
Oj!! Vad fan är de som händer var frågan som kom rätt många gånger igår kan ja säga.
De där med möten.. sifferprat o skriva på papper är inget man gör varje dag kan ja säga, hehe!
Men men, vi klarade de mä..
Tss!!
Nu är de MYCKET som ska fixas!

En komentar ja aldrig kommer glömma är när Tobbe säger..
-"Nu får du dina jular du alltid drömmer om"...

...i mitt hus!!!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0