Hej igen!!

Jo, men när ja klev ut från jobbet så började ju solen sakta men säkert titta fram, så ja bestämde mig för att åka hem byta om till löparkläderna o ta en vända här hemma.
Tänkte att ja skulle försöka hitta bakvägen hem till Charlie o Heidi.. haha.. Mmm de var lättare sagt än gjort.. =P Många små vägar var de..
Men en 45 min. intervall träning blev de iallafall.
Har bestämt att -5 kg till jul ska de fan bli.
När ja började på VV från första början så var de den 14 Oktober.. o då lyckades ja komma ner till -9 kg till nyårs afton.. mitt mål var 10.. =P haha!! men de fanns ju lite mer att ta av då.. så 5 denna gång känns helt okey.. Denna gång ska ja klara de på egen hand..
Tänker inte skriva in meg på VV denna gång.. har fått så mkt hjälp o material som ja känner att ja behöver..
Så detta ska väl gå bra.

När ja hade klarat de målet förra gången köpte ja min jeans jacka.. denna gång blir de nog ett par nya löpskor till våren känner ja.. =)

Nä.. men lite fix här hemma innan de blir alldeles för jävla mörkt..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0