23 Oktober 2011

Kom nyss in från en härlig morgonpromenad, så skönt att vara ute o knata tidigt på morgonen.
Tobbe jobbar på med att få bort tapeten på garderoben i sovrummet o ja sitter här.. haha! Fint fördelat.

Någon som såg filmen på tv4 igår kväll?? Allt för min syster, asså tror de var den mest gripande film ja sätt.
Har nog aldrig gråtit så mkt till en film någonsin.
Handlar om en familj, där äldsta dotten har fått leukemi.. kan säga så här.. ja stängde av när de var ca 20 min kvar på filmen.
Jag kunde lista ut slutet själv. 
Riktigt fin film iallafall.

Idag då?
Åka på bomässan, sen blir de väl att handla lite käk o åka till pappa o hämta hem min gungstol ja har där.
Annars så har vi inge mer planer.

Hörs sen! 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0