Igår och idag!!!

Åkte efter jobbet igår o hämtade Johanna, sen for vi till Åkers Styckerbruk o irrade runt där ett tag innan vi hittade rätt.. haha!!
Fan Johanna, du har rätt bra koll.. Tänk om ja hade åkt själv.. =D haha!!
Mm, De va nog fan de sötaste kissungar ja sätt.. fyra stycken creme/gul/vita.. =D Ja smällter..
Och två av dom tingade vi.
En lååååång hårig o en korthårig med tuffs..=*
Så nästa Fredag blir dom inneboende hos oss.. Bilder kommer.. De kan ja garantera..=)
haha!!!
Man bli så glad så ja tillomed kunde le när ja åkte till jobbet kvart i 6 imorse..

Idag då?
Ja jag jobbar, skönt att sluta tidigt.
Har även jag fått den där hostan som typ ALLA andra här på jobbet har. TACK!!

Packade ju tränings väskan igår o hoppades att de skulle gå över.. haha men men!
Får se hur ja känner mig i eftermiddag!

Nä.. men lite frukost nu då?!
Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du vill :)

2011-11-09 @ 07:35:20
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0