=)

Mmm, Känns kanon.. en Tisdag lixom..
Sitter i köket o kollar ut över lilla skogsdungen o ut öven åkern.. Soluppgång.. Helt okey lixom..
Frukosten är fixad o nerpackad till jobbet.
o snart ska ja väl packa ner mig själv mä då o brumma dit.

Tränade mage igår på gymmet så idag har ja fan träningsvärk.. plus att ja hostar sönder mig.. så de värker mest hela tiden. haha!
Tänkte nog ta mig ner idag med, så den här värken försvinner snart.

Nu är de bara 4 dagar kvar tills ja får hämta mina små kissebebisar..
Har inte kommit på vad lilla flickan ska heta.. haha men men de kommer väl.

Nä, fixa lite här hemma då..
Puss o hej!

Höstblommor!
Foto: Mej!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0