Tiiidig Onsdag

=)
Nu har ja kommit på hur vi ska lösa mitt problem med att vilja bo i ett hus på landet mitt i stan.
Såklart.. man har ju båda.
Man bor i en lägenhet inne i stan.. och så har man ett litet sommartorp på landet. =)
Jag är ju fan uppvuxen med att ha en sommarstuga, så varför inte fortsätta på de?
Tobbe värkade oxå gilla den idén. =D

Självklart vore ju de toppen om de fanns någon ute i Ostra, där man känner sig hemma.. och de är ju inte långt.. max 1 mil.. de går ju fan o cykla om de är så..
Men ändå är de i skogen och de är nära till badplatsen.
Ååå, men fatta va mysigt de skulle vara, minnena bubblar som en berodalbana i kroppen på mig.

Tänk o ha en liten sommar idyll.. och när man vill kan man åka hem till betång jugneln..

Annars idag då?
Frisörtid efter jobbet, sen träffa Åsa.
Senare kommer Johanna hem.

Inge mer planerat än så. =)
Ha de!


Kommentarer
Postat av: Heidi

eEller hur, att äta ute är ju bara lite vardagslyx ;) däremot allt kraffs jag handlar hem... uuh, det kostar...

Mysigt med en liten sommarstuga, då kan vi torp-planera och inspirera ihop :P

2011-03-09 @ 11:24:20
URL: http://runbitchrun.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0