Mobil jungel..

Skulle behöva en ny telefon snart.
Köpte en Iphone av en kompis i höstas.. för typ en månad sen så tappade ja den i golvet.
Jepp.. de var den luren..
Som tur va så hade jag min gamla kvar så de var ju bara att byta tillbaka. =/
Till saken hör att nu har jag tappat även den i golvet så att vissa fuktioner inte fungerar.. Bland annat att lyssna på musik.. vilket ja gör typ 24/7...
Baaahh! Klantigt..
Mina jobbarkompisar föreslog att jag skulle ha en stöt tålig.. den mä jätte feta "hajfenan" på...
haha
Men vad kan de bli nästa gång då?

Eller varför inte den..? En dröm för alla rosa små gulltottar..=)

=)
Min dröm är ändå en xperia
Men vill även att de ska gå bra att lyssna på musik mä den..
Och bra bilder måste de ju oxå bli mä dej.

Jaja!
De är väl bara o glutta runt lite.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0