Hallå igen..

En vända förbi stan mä Åsa.
En vända förbi bästa Sali, Fattar fan inte hur hon gör.. asså ja tycker själv att jag inte är speciellt bra på att förklara hur ja vill ha de, plus att jag är JÄVLIGT kräsen med hur resultatet ska bli.
ÄNDÅ gör hon de precis så som ja vill att de ska vara.
ja, jag fattar inte helt jävla otrolig.


Sprang förbi videobutiken på vägen hem, och kom ut mä två filmer.
HOPPAS att de är någe o ha..
Båda var engelskt tal..;) haha
fast o andra sidan så var den ena en SAW film, och dom har väl aldrig misslyckats.
På baksidan stod de..
"Saw är av historiens mest framgångsrika skräckfilmsserier. Missa inte finalen."
Nä självklart inte.
=D



Nu sitter jag o väntar på att käket ska bli klart, och funderar även på att idag kanske ta tag i semelbaket. ;) haha!
En dag försent, men vafan gör de då? ;)
Men gud va kladdigt o mkt diskt.. =/
Haha!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Fin fin!

2011-03-10 @ 14:45:45
URL: http://johannavk.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0