Tjjoohoo!

Pappa hämtade upp mig från jobbet.
Sen tillbringade vi 1 timma och 30 minuter på ICA Maxi.. Ja.. så kan de vara..=)

Sen släppte han av mig på stan.. Tanken var ju att jag skulle simma lite.. Men de blev inte ens en längd..=/
De hade sommarstängt..=(
Så nu måste ja ta mig ut till parkenbadet när ja ska simma..
De SUGER!!! De är fan skit med att träna där... o de kommer ja ju såklart på i Juni när de stänger.

Nä, nu ska ja ta en kalldusch.. rycka upp mig lite ur deppet.. o tagga för imorgon..
♥Kommer bli grymt kul♥
Kameran åker med redan när ja vaknar..
hahahhaha!!
Känns som att de är ja som tar studenten.. =) Ja men låt mig känna så då.. Närmre en student än så här kommer ja väl aldrig mer.. hahaahha!!!

Ha de!

Ps. Den som kom på budgivningen ger vi ett nackskott.... DE SUUUGER de oxå... De framkallar nervösa sammanbrott......

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0