=)

Bränd efter en solig dag i Parken Zoo med massa glada barn, trött i fötterna efter Sandras o min PowerWalk med full lastade dubbelvagnar.. till och från Parken Zoo..
Så rätt mör i kroppen är man...
Efter de så åkte ja ner och mötte upp mamma o Elin på stan, gled runt lite o sen hade dom tid hos Sali..
Blev sittandes där några timmar.. =) De är alltid lika trevligt.
Fick med mig en olja till mitt torra hår oxå, mitt hår är ju inte så speciellt slitet... men de är grymt torrt..

Så de här kommer göra undervärk...=P

Nä, nu väntar vi på maten.. sen tänkte vi ta en Sandra, Tobbe stund... åka till Sundbyholm med lite efterrätt..
VATTENMELON!!!!

Ha de!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0