Buuhhhuuu!!!

Okey, de finns folk som kan komunisera med de döda.
Japp, Nu har ja fått de bekräftat.
Han ALDRIG någonsin träffat tjejen..
Hur kan hon då veta allt om min farmor, allt vi gjorde när ja var liten.
SJUUUUKT!!
Tror ni ja hade lätt o somna igår???
Vet inte hur länge ja låg o vred o vände på mig.

Skräckblandan förtjusning är ju bara förnamnet.

Alla har vi skyddsänglar berättade hon...

och jag hade mkt starka män.. blandannat en soldat vid min högra sida...

 

Idag då?

Ja, jobbet ska ja väl avklara innan ja planerar någe annat, vi behöver väl åka till Elgiganten oxå, och försöka få en ny DVD/BluRay.

Sen MÅSTE ja ju ringa/åka till pappa o prata. haha

Han säger väl som Tobbe, -"De är bara bluff, Men de var ju inte så dyrt" haha! jaaja, ska nog inte släpa med mig honom på någe sådant.


Kommentarer
Postat av: Kim

Spöken, andar och skyddsänglar finns!! Vi har även skyddsdjur bakom oss... fick reda på för några år sen att mitt skyddsdjur är en örn.

Har fått vissa intryck av att Alvas skyddsdjur är en sköldpadda,, men detta är inget Rikard tror på så... nämner inget om det när han är i närheten :)

2011-06-15 @ 20:00:29
Postat av: Mej

haha, nä.. Tobbe är precis lika dag..

Ja, mijn jobbarkompis hade massor med djur bakom sig. =)

Så jävla coolt..

2011-06-16 @ 06:47:58

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0