God morgon Lördag =)

... Eller morgon o morgon.. God förmiddag..=)
Jonas o Jack var förbi imorse.. och käkade frukost med oss.
Supermysigt med så där spontana besök. ♥

Efter de så passade ja på att ta en runda runt stan. =) Jävligt skönt.. Innan de blir för varmt.

Sen hoppade ja in på butiken i gamla stan och hämtade ut lite grejs..=)
Hade ställt undan en korg..=)
Nu har jag en riktig picknick korg..=)

Hittade även denna Supersöta lilla kopp..=)

Nä. men om ja kanske skulle ta o ge mig på mitt fönster nu kanske..
Sen skulle ja behöva ta mig ner en vända på stan oxå.

Får se vem som hakar på, ikväll blir de väl en tur till pappa med familj.

Ha de så länge..=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0