Ni vet dom där som bara tränar fram till mitten av Mars..

Blev så full i skratt idag när jag var o tränade, av alla de julmatsfeta människorna som är där för första gången.
För att uppnå sitt nyårslöfte.
 
(Vissa är självklart seriösa även att dom har börjat i Januari)
Men så finns de dom som är där och är superduktiga fram till Mars..
haha eller tills de att de blir sommarstängt.. haha
Asså just de där som står o spänner sina slappa muskler framför speglarna och mest vill ha uppmärksamhet för att dom överhuvudtaget tog sig dit.. (Jag drar inte alla över en.. )haha!!
Sen i Oktober så är de vi "gamla vanliga" som hälsar på varann... Som är där i ur o skur...
haha

Jag älskar de patetiska beteénde..=D

Annar då?
 De duger, ska slänga mig i duschen för att sedan slänga mig i soffan o kika på Biggest Loser..
De blev mkt slängande.. nästan som om ja vore en trasdocka..;) 

Puss

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Vad har du gjort idag då? :)

2011-01-04 @ 23:25:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0