Ikea avklarad

Ibland överträffar jag mig själv..=)
Grymt nöjd blev jag med dagens inhandling..

•Två övergast
•Två under-sängen-lådor
•Hylla till badrummet

Typ såhär..=)
Bytte ut vår gamla som bara rostade.. =(
Dessa superpraktiska lådor att ha under sängen.. Perfekt.. De betyder ju att det finn två hyllor lediga i garderoben..
Så imorgon blir de till att flytta över lite kläder..

Och de två överkasten fick bli ett..;)

Passade ju grymt bra ihop med de nya påslakan sättet ja beställde hem från Ellos..=)

Blev supernöjd med mitt sovrum..=)
Hoppas Tobbe tycker lika.. =) Annars får han väl sova på soffan då.. ja har ju vanan inne att ha mkt säng för mig själv..

Ska nog kolla mä Tobbe, om han vet någon som vill ha en brun sängram..=) haha.. Skulle behöva en vit hit ser ja..
Hittade en as söt idag..=)

Nää dax o slänga sig i duschen var väl tanken..=)
Puss på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0