För litet sovrum eller för stora drömmar!

Morsan o ja ska dra till Ikea på fredag, bara en sådan mor o dotter dag. =)
och idag har ja fått yttligare ett av mina frispel på min garderob... De ä kläder överallt..
och då så bestämmde ja mig för att försöka hitta en lösning på fredag.. haaha!
ett förslag kan ju vara att ha en sådan låda under sängen.. för lakan o badlakan.. m.m

Då får ja ju lite mer utrymma i ena garderoben..
eller så köper man en liten byrå..

och pular ner skiten där.. Men de är ju Ikea.. så om två år så är botten trasig..
mitt förslag var att sätta upp en sådan fin liten ställning, och hänga alla mina fina kläder på..=)

Tobbes komentar var bara att vi tog ju bort saker för att få mer plats..
jaja!!
Hur ska ja göra då??
Ja tyckte iallafall de sista är snyggast.. haha!!
Men en byrå är ju oxå bra.. haha då han man ju en anledning till att köpa lite nya ljus lycktor för att ställa på där.. =)
haha!
De finns en lösning för allt.. =)

De är ju bäst att passa på när Tobbe inte är med eller hemma.
Då kan han ju inte stoppa mig..ja menar han kan ju inte kasta ut skiten när ja väl har köpt de.. ;)

Ska nog ringa honom nu o tala om hr mkt ja älskar honom.. ♥

Annars då?
Sitter o väntar på att pappa ska hämta upp mig.. ja var ditbjuden på mat. =)
O min bilfan har låset frysit på.. så ja kom inte in... Baaahh!
O ja som hade planerat att åka till Tuna park innan.. De blev inte så.. =(

Men men ha de fint..
Hörs kanske senare ikväll!
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0