Goooooooooo Kväll!

Kom nyss hem, från kvälls möte o skit. Helt otaggad på mitt jobb känner jag.
Förhoppningsvis  bara en svacka.. ;)

Slutade kl 2, så ja knatade ner till stan för en träff med min frisör, hon är ju den bästaste. =D
Hon rätar ut mina frågetecken på en gång.
Ja.. Hon är väl van att jag kommer med konstiga frågor, och att jag är kräsnast i stan. ;)
Men men.. självklart blev de GRYMT snyggt.. eller ja.. hon rakade bara sidorna.. men fick lite tips på lite nya frisyrer... När min korta frisyr är lite för lång.. men ändå kort.. hahaha ja.. ni fattar ju..!

Sen träffade ja Åsa, för en liten sen lunch eller tidig middag... (ja kalla de vad ni vill när man käkar mat typ kl 3.)
Vi diskuterade den där festen.. kommer INTE bli en flopp.. LOVAR!!! =)
Sen blev de natuligtvis en runda... så ett par jeans blev de..

jaja, ska kolla TV nu.. så tack o hej, för mej..=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0