Fortfarande i chock... haha!

Sa ju att jag skulle börja med VV igen, fast utan att springa på mötena.
Känner att jag har fått så mkt hjälp ja vill för att klara mig själv nu.. =D haha!
Men herregud vilken chock jag fick när ja klev upp på vågen imorse. -1,8... ojojoj! Jag var tvungen att kontrolera typ 6 gånger så de inte var fel på vågen. Men nää! 
Känns rätt kaxigt att kasta av nästan 2 kg på en gång.. =) hahahaha!!

jaja nu ska vi inte bli för stolta.. haha eller jo, de får man bli ibland..=)
Har även mixat ihop en smoothie som ja ska ta mä till jobbet o mummsa på till frukosten..
Det fick bli en med frysta blåbär och jordgubbar och lite av Valios sommar yoghurt med bara 0,05% fett.. Älskar den..=)

Slutar sent idag med var gör de?? De är ju Fredag..=)=)=)=)=)=)=)
Blir väl en vända ner på gymmet och sedan hem o bara mysa.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Härligt med ett sånt minus!

Jag har taigt en paus i vv just nu. Hoppas på att gå ner denna vecka iallafall. det visar sej på måndag

2011-02-14 @ 17:14:13
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0