Förrvirrande väder!!

Man blir ju inte klok på detta väder, Ena dagen så knatar man runt i converse på bar bark.. andra dagen får man pulsa hem från jobber över värsta 2 meters vallarna...=(
Idag på jobbet så stod det en lite kille o titta ut ett tag.. (snart 3 år.. men med ett ordföråd som en 10 åring, helt klockrent språk)
Han står där ett tag o ser rätt fundersam ut.. Sen vänder han sig till mig och säger..
-"Du Sandra, Kommer tomten komma igen nu eller?"
Haha, ja höll på att dö av skratt!! Så jävla söt..

Jaja! Precis svalt den sista biten korv ur korvgrytan.. hatar korvgryta.. men med pasta så är de helt okey..=)
Tankarna for förbi min söta kokbok ja köpte i helgen.. ja kanske skulle baka någe kul..=) Men vafan ja är ju inte så road av de.. Allt är ju så omständigt.. o de blir ju bara massa disk o skit att städa sen.

kanske bättre att bara skita i de o lägga sig i soffan i kika på tv. =) Eller??
Hörs  

Kommentarer
Postat av: Heidi

Den är jättegod!! Fast jag brukar blanda ut den med mer vatten än vad det står att man ska för annars blir den så tjock i halsen när man ska dricka, blä! Men smaken är riktgt god! Rekomenderas varmt :)

Jag äter den till kvällsmål på jobbet för att jag ska slippa äta när jag kommer hem för då är det så sent, perfekt.

2011-02-10 @ 18:47:11
URL: http://runbitchrun.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0