Finns inge finare lilla syster..

                                                            ♥
                                           Tänk om jag vore en fågel,
                                 jag skulle skydda dig med mina vingar.
                                          Tänk om jag vore ett täcke,
                                       jag skulle värma dig om natten.
                                       Tänk om jag vore din dagbok,
                                    jag skulle veta dina innersta tankar.
                                                Men nu är jag mig, 
                                             så att jag kan bli älskad
                                                         av dig.
                                                            ♥
  Världens bästa lilla cooling.. Japp!! Hon har ju o bråst på..=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0