ca 17.00

Har lyckats plågat mig igenom en hel dag av värkande ben.. Men men bara att tänka på att de blir ju bättre ju mer ja tränar.. Nice!!!

Årets tredje Ullareds resa är inbokad... Jag o Åsa så klart.. men vi fick lite med resenärer... polare från mitt jobb mä.. o kanske polare från Åsas jobb...
Inte helt fel.. men de är ju ett tag kvar. Men vadå.. den som väntar på någe gott..

Ställa mig o laga käk, och sen blir de soffan, o högläge för benen..
Tänkte imorse att de går ju över om man rör på sig, så ja ut på en timmar morgon promenad till jobbet.
De blev inte någe jävla bättre inte!!
jaja!
Skit samma!!
Är lite sugen på Solsidan tror ja, Charlie o Heidi.. Kom o käka Tacos mä oss, o ta ett Solsidan maraton =*
Ha de gött så länge!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0