Tisdag hela dagen

Struttar runt här hemma, och fixar mig.
Lite frukost ska fixas o tas mä till jobbet, o en morgonpromenad ska utföras. =)
haha
ja, vad mer kan man skriva för kul på en vardag? 
Jobb!
Får se om ja försöker ta mig in på gymmet idag, skulle behöva de.

Igår lyckades ja igen.. Va rätt trött på min hårfärg, blekrött, med en liten utväxt, ja ni vet.. =/ Blää!
Så ja knatade ner på stan för att hitta en bra färg/toning, och jag hittade en.
Den skulle bli guldblond, och den skulle gå jätte bra på mitt hår.  
Men tror ni de eller?
Nää! De blev typ svart/mörkbrunt, ja fick panik o åkte ner o köpte en avfärgning och en ny toning.
haha!!
Men nu när ja har fått fixat till håret dagen efter så tycker ja ändå inte att de är helt jävla outhärdligt.
Men men, ska nog ta tag i de ändå.. ville ju ha lite ljusare toner till våren.

Hörs sen!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0