Rök gärna... Men inte här!!!!!

Bryr mig väldigt sällan över om folk röker i min närhet.
Är uppvuxen med de, så de känns naturligt.. hur fan man nu kan säga så.. men ni fattar.
Men nyss kände ja att de var grymt onödigt mä de.
Satte mig vid datorn inne i köket, (balkongdörren var öppen) och känner en jätta stark cigarett rök lukt.
Bläää!
Tycker inte jag ska behöva stänga balkongdörren för att mina grannar ska sitta o röka på balkongen brevid.=/
Svårt de där.
hahaha, ska kanske sätta upp en rökfri zon i trappen.. haaha!

Sorry!!!
Blev ingen träning idag..=/ Jag är fan alldeles för solkåt.
Ja, solkåt är nog fan rätt ord.. Jag trånar efter all slakt värme man kan få.. ;) hahaha!

Tobbe jobbar länge idag så de blir att slänga i sig lite kyckling snart och så de blir nog en promenad, funderar på att gå förbi stadsparken med kameran.. hittade ett superfint träd som man skulle vlija fånga..

Hörs sen!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0