Nya sedlar

Först trodde ja de var ett sent April skämt, men fan de är ju sant.
Fattar ni hur många 20 kronors sedlar ja kommer ha..=) Med Astrid Lindgren på.
och en liten Pippi och Emil på sidan. Fan va bra! =D


Tänkte ställa mig o fixa lite frukost, de blir nog en smoothie med jordgubbar, ananas och mild lättyoghurt.

Har även massa kläder ja skulle behöva sy upp, så antingen sätter jag mig med de, eller så går ju ut och power walkar en timma innan jobbet.
har inte bestämmt mig än. ;)

Träffade Märta igår, men gud så seriösa vi var, satt i flera timmar och bara pratade, om allt.
och de var superseriöst.

Nä dax o fixa lite.
ha de! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0