Bra jobbat Sandra..;)

Fick en så söt liten påse fylld med påskgodis idag, av ett barn.
Känns då ändå, mitt i kaoset att man gör ett bra jobb.


Var ute o sprang idag, och äntligen har ja lärt mig hur JAG ska springa.
Har ju så jävla svårt, måste ju kuta allt vad jag har, och så blir ja tvärslut efter typ 15 min.
INTE OKEY!!! haha!
Så idag gjorde ja ALLT för att springa sakta, och fan så mkt bättre de gick.
Tror mer på uthållighet, än explosivitet.

Tänkte överraska Tobbe när han kommer hem efter träningen.. Men en liten picknick..
På mattan i vardagsrummet. haha
Får se hur man reagerar på de då.
Dagens käk blir pastasallad, med kotlett.
Så de ska väl inte vara någon stötte fara att käka på golvet.
Får väl knäppa en bild så ni ser hur de blev.;)
Har ju massor med mumsig frukt i kylen, som vi kan mumsa på till efter rätt.

Ha de gött så länge!
Puss på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0