Biljetter bokade till Magnus Betnér

Precis när ja skulle knata till jobbet fick ja för mig att jag ville simma, istället för att träna, så de var bara att packa om väskan. =)
De blir simning idag o träning imorgon.
De får duga.
Shit vilken trötthet som kom över min kropp, la mig på en tjockmatta på jobbet, mä ett dussin ungar hoppandes på magen, o tänkte att fan ja kan inte röra en muskel. haha

Var precis inne på Ticnet och bokade biljetter till Magnus Betnérs show på teatern i Maj.
ska bli grymt kul, hela familjen ska mä. =)
Tycker han är den roligaste komikern någonsin. så jävla rå, mot allt o alla.
Men ändå är ju allt han säger så sant.
ja, de ska bli gryymt kul. =)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0