tjocka fingrar.. men fräscht

haha har precis klippt av mig mina naglar, lyckades få dom riktigt långa o fina efter semestern.
men idag tyckte dom ja var för hårdhänt på jobbet, så två gick av.
och hur snyggt är de att ha de så?? Inge vidare.
 Så nu sitter ja här med mina prinskorvs fingar, men ja tycker att de känns så fräscht o rent nu.


Lyckades hitta en sport BH idag, på åhlens av alla jävla ställen, haha men men huvudsaken att den funkar, och skulle den inte vara bra så spelar de ingen roll för den kostade bara 199:-

Fick även hem mina fyra P!nk skivor ja beställde i måndags.
en box med:

*can´t take me home
*missundaztood
*try this
*I´m not Dead

grymt bra!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0