Mössa på??!!!

Var nere idag och tänkte beställa klipptid, berättate förut att mitt hår ALDRIG växer..
Men nu... Nu när ja har kort hår.. då växer de ju fan så man ser de.
o jag hade ju planerat såå bra.. ända fram till jul..
Men bara för att min plan sprack nu.. så blir de lätt kaos i mitt huvud.. haha
Vadfan ska ja göra.. Kommer ja klara mig två veckor till????
Ska ja gå till någon annan..?? Nää de kunde ja svara på, på än gång..!! Skulle ALDRIG gå till någon annan..!!
De blir till att köpa en snygg mössa.. eller så får ja köra på hatt i två v. ;)

Jaja lång dag.. Började idag kl 8.. o slutar halv fem.. Då blir de bara hem o slänga i sig en VV matlåda..
(Får se vad de kan bli.. har en mä pasta o köttfärssås och en pizza..)
Så bra att man kan käka en pizza om man är sugen.. men ändå så är de samma poäng som en vanlig måltid.
Sen blir de till att kuta och träffa Sandra.. för en lååååång föreläsning mä jobber..
Man får ju hoppas den är bra.. om man ska sitta mellan 18.00 till 21.00
Kanske får ta mä en choklad bit att friska upp hjärnan mä vid halv lek..;)

ha de gött!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0