Jag har bestämmt mej!

De handlar bara om några få fjuttiga kilon..  sen är jag nöjd.
Varför ska ja börja dribbla bort mej nu för då??

Har slarvat som fan, hela sommaren. Men nu känner jag att Thailand kommer att få bli min milstolpe.
Vill komma under 60 kg när vi åker dit, de handlar om 3.5 små kg.. Ska köra stenhårt tills dess.
Sen när vi kommer dit vill ja inte bry mej eller behöva tänka några j***a point. För då har jag semester.
Kommer kanske bli tufft och ja lät få dra in på de mesta. men de handlar bara om 9 v. och DE KOMMER GÅ, JAG SKA
KLARA DE!!!

Nää!! nu ska ja slänga mig i soffan, Ska senare dra mig ner på gympozz o köra ett pass.

ha de gött
mina söndags mys vänner..;)

Ps.Söndagar får man bara ligga i soffan o kika på film, och äta upp de sista av godiset o chipsen man har kvar.!!
De är ju helt underbart mysigt!! Ds

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0