Hanson mumms!

Alla har väl i sitt liv haft sina stora idoler!
Jag levde för gruppen Hanson när jag var liten..
eller ja.. liten o liten.. när ja träffade Tobbe tänkte jag att det var dax att ta ner de sista bilderna..=) haha
Fick min första skiva när jag var 9 år.

Såå små o söta dom var..;)

De bästa var ändå 10 April 2000.
Då skulle Hanson göra en mini konsert och en intervju för programmet "Voxpop"
Men man kunde bara vinna biljetter igenom programmet.
Och då ryckte min "stypfarsa" in och satt i telefon i dagar.. men de blev ingen vinst.
Och jag minns dagarna innan jag var så ledsen och arg för att vi inte kunde åka upp, för 7 april 2000 var mamma beräknad keijsarsnitt mä min syrra.. haha

Tur att jag då har världens bästa pappa som tog ledigt från jobbet och åkte upp med mig och stod en hel dag utanför Café Opera..;) Tanken var ju att jag KANSKE skulle få en LITEN glimt av dom från ett fönster eller så..

och ja de fick vi..
..inte bara de.. alla som stod utanför fick komma in.. fast vi inte hade några biljetter..

De är nog den lyckligaste dagen i mitt liv. hehe att få se sina stora idolet...
De måste nog vara varje förälders dröm att göra sina barn sååå glada.;)


INte så små längre.. men man kan ju inte säga att dom har blivit fula..;)
 Mumms!!! hehe

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0