God morgon dagen!

haha blir så full i skratt när ja tänker på Toy Story och Märta.. haha de lixom hänger ihop, fast vi inte äns såg den tillsammans.
haha
Ja kan inte sluta skratta när ja tänker på en speciel scen som Märta flammsade om igår.
o jag måste berätta va de var... haha

När Woodys kompisar frågar honom om dom kan komma ner.. (Dom står i ett soppnedkast)
Då säger Woody: Aa men inte alla på samma gång....
haha
Så hör man grisen och dinosaurien: -vad sa han??
-"jag tror han sa alla på samma gång..
haha sååå jävla bäst!!!!

jaja
Sitter o har precis klämt i mej frukost.. Blää! Är trött på att äta, tycker inte de är så jävla gått.. men ja har varit ute o gått en vända.. så ja blev så jävla hungrig när ja kom hem.
Så ja tröck i mej


Så nu sitter ja o väntar på att klockan går.. så ja kan bege mig till jobbet...
Då passade ja på att fula mig lite framför kameran.. =P
haha mina ögonbryn, mitt hår och ögonfransar spretar likadant. haha


jaja ha de!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0