28/9

Fucking Tisdag, Idag ska jag försöka pallra mig ner o träna efter jobbet, känns som att kroppen är redo för de nu..
Tacka fan för de.. var ju exakt en vecka sen jag var nere.. börjar ju nästan gilla att man hinner massa annat på dagarna, när man inte kan träna.. ;) haha

Tid bokad!!

Annars då?? ja jag tackar.. de flyter.. satt igår o kikade boende i Ullared.. FULLT!!! Så de blir väl att kika på hotell eller liknande i Varberg eller Falkenberg... Jag lägger två röster på Falkenberg... Den finaste staden i sverige... Falkenberg och Ystad ligger på delad vinnar plats...

jaja ska väl snart dar mig till mitt andra hem... Jobbet!

ha de!

Kommentarer
Postat av: Frida

Finns det inte ledigt på campingen eller motellet?

2010-09-28 @ 07:34:09
URL: http://aphasia.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0